marți, 25 octombrie 2011

Remediere(dupa valorificarea datelor colectate)

Activitati pe care ar trebui sa ne bazam pentru a incepe procesul de remediere:
- actiuni de solidarizare (o zi a scolii, o zi a etniilor prezente in scoala, un proiect educational in care sa fie implicate clase din toata scoala cu un scop comun- ex ,,Nonviolenta impreuna!")
- activitati extrascolare care sa implice elevii, fara sa se tina cont de antipatii, invatandu-i sa se accepte chiar daca sunt diferiti.
- consilieri de grup in care sa se dezvolte abilitati de comunicare pentru a imbunatati relationarea la nivel de grup
- actiuni de voluntariat in care sa fie implicati cat mai multi elevi, pentru a scoate in evidenta ca solidaritatea si buna dispozitie angrenate intr-o cauza nobila poate aduce zambetul pe fata unor oameni care au nevoie de o raza de speranta.(in scoala noastra exista numeroase actiuni de voluntariat si sunt mandra!).
-monitorizarea elevilor cu parinti plecati in strainatate;
-elaborarea unui sistem de recompense pentru elevii cu absente putine;
-responsabilizarea parintilor-,,Scoala parintilor"
-Peer -mediation,,Avocatul elevului";
-jocuri,workshopuri,vizionari de filme;
-infiintarea unui panou educativ ,care sa contina,ca inceput ,,legamantul elevului impotriva violentei": respect
responsabilitate
toleranta,NU UMILINTELOR
NU BATAII,NU CUVINTELOR URATE
FARA PORECLE,STOP IGNORANTEI
autocontrol
regulament scolar respectat
Plan de activitati pentru diminuarea absenteismului scolar:


- monitorizarea saptamanala a absentelor de catre profesorii diriginti;


- consilierea psihologica individuala si de grup pentru identificarea cauzelor absentelor inregistrate si interventia necesara schimbarii comportamentului;


- consilierea psihologica individuala a parintilor si asistentilor maternali;


- vizita la centrul de plasament de catre profesorii diriginti pentru identificarea cauzelor absenteismului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.