marți, 25 octombrie 2011

drept la replica

Onorata redactie,

Am citit articolul publicat recent in ziarul d-voastra in care faceti aprecieri dure la adresa scolii noastre, referitoare la cazurile de violenta grava. Vreau sa insist si sa punctez neaparat ca prin strategiile si masurile de preventie aplicate de Comisia de prevenire si combatere a violentei din scoala noastra , in anul scolar 2010-2011, s-au inregistrat 10 de acte de violenta, la un numar de 600 de elevi (5 agresiuni fizice elev – elev,3 distrugere de bunuri,1 tentativa de furt,1 introducere de persona straina in incinta scolii). Am avut un singur caz de violenta grava in care doi elevi de la clasa a X-a (am gazduit 2 clase de liceu in incinta scolii noastre si 5 dintre acestia au agresat un elev din clasa a VIII-a, fiindca au fost parati ca fumau in toaleta scolii; a doua zi au venit reporteri de la TV X ( si nu numai) si au intervievat directorul unitatii si dirigintele clasei; cazul a fost mediatizat aruncand o pata neagra asupra scolii . S-au luat masuri,elevii de liceu au fost trimisi la liceul de care apartineau,au fost sanctionati si totul a revenit la normal.Am intarit masurile de siguranta ,serviciul pe scoala,am infiintat un caiet de sarcini si unul de sesizari,in care ,obligatoriu,au trebuit trecute cazurile de violenta si masurile luate.

V-am invitat de nenumarate sa fiti alaturi de noi la activitati prilejuite de sarbatorirea unor evenimente importante: :"Ziua portilor deschise", "30 de ani de atestare documentara",Saptamana nonviolentei”, Proiectul,,NU discriminarii!”,si alte nenumarate parteneriate,am dat nenumarate telefoane, i-am anuntat pe elevi de prezenta dumneavoastra, dar au fost dezamagiti, promisiunea facuta nu a fost onorata!!

Ar fi bine sa veniti mai des in scoala,sa vedeti si sa scrieti si despre aportul pe care il au dascalii si elevii scolii in combaterea violentei ,sa ne oferiti niste sugestii(care vor fi cu siguranta binevenite),fiindca elevii scolii noastre sunt pana la urma ai comunitatii in intregul ei,si viitorul acestei tari!

Spatiul scolii noastre nu e un ,,teatru de operatiuni de lupta",ci dimpotriva,un lacas de cultura ,dovada stand nenumaratele rezultate la concursurile scolare si extrascolare.Va sugeram sa vizitati site-ul scolii si va veti lamuri cu siguranta!

Multumesc,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.